שלום, אני גרוש ואב לילדה בת 11. בשלושת החודשים האחרונים הבחנתי בהתרחקות של הילדה ממני ונתקלתי לא אחת לסירוב להיפגש איתי לפי הסדרי השהות שנקבעו בהסכם הגירושים. גרושתי מכחישה כל קשר לעניין אך האינטואיציה שלי בעניין היא כי האם מסיתה את הבת נגדי. מה אפשר לעשות וכיצד ניתן להוכיח ניכור הורי במצב שבו האם מכחישה את העניין בנחרצות? תודה
שלום אליעזר
הורה מנכר אף פעם לא יודה כי הוא מנכר ועל כן על תנסה להוכיח את האם אלא להיפך.
תנסה לדבר עם האמא על הריחוק של הבת, תשתף אותה בקושי שלך.
במקביל אל תרפה מהילדה ותנסה לדובב אותה לבוא אליך, תשמור על קשר, ככל שניתן, עם הילדה בהודעות, טלפונים וכו'.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מכיוון שבתך בגירה, אין אפשרות חוקית לכפות עליה קשר. עם זאת, אם יש חשש לשלומה, ניתן לפנות לרשויות הרווחה או למשטרה לבדיקת מצבה. מומלץ להתייעץ עם עורך דין לגבי אפשרויות נוספות. ניתן גם לשקול גישור משפ...
המשך תשובה