שלום רב, בתי גילתה שבעבר בגדתי בגרוש שלי, והיא לא מעוניינת לגור איתי יותר. לפי זמני שהות היא במחצית מהזמן איתי ובמחצית השנייה אתו. מה אפשר לעשות במצב שכזה?
שלום אלה
במידה וזמני השהות אינם מתקיימים בהתאם להסכם/לפס"ד באפשרותך לפנות לבית המשפט להגיש תביעה לאכיפת זמני השהות.
במידה והבת ניתקה קשר מלא ממך (כולל שיחות טלפוניות/הודעות וכו') באפשרותך להגיש תביעה לחידוש קשר.
באפשרותך לתאם פגישת יעוץ שבה תוכלי לקבל את כל המידע הדרוש לך.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד ומגשרת ענבל כספי גאון
055-4532822
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מצב כזה בהחלט מורכב שכן לא רק את שמת לב לעניין אלא גם הגרוש. אין ספק שמצב שכזה לא יכול להימשך ועל כן נדרש טיפול ועזרה. ככל שהעניין נמשך מוזמנת לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ פרטני....
המשך תשובה