לפני חצי שנה מכרתי את דירתי ועשיתי שימוש בהוראת שעה כך שלא נדרשתי לשלם מס שבח. תחתיה קניתי דירה חדשה, אשר גם אותה אני מעוניין למכור עכשיו. האם אני יכול לעשות שימוש בפטור של אחת ל -4 שנים ? (פשוט הסבירו לי שההוראת שעה אינה שורפת את הפטור של 4 שנים וטרם ניצלתי אותו)...
ההוראת שעה נחשבת למכירה בפטור ולא עברו 4 שנים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורית שלום. במקרה בו החזקה בנכס היא פחות מ-50% שהתקבל בירושה, ניתן לרכוש עם מדרגות מס רכישה של דירה יחידה. יש תנאים נוספים שצריך לבדוק. אושר אלקיים, עו"ד (כלכלן)...
המשך תשובה