קבלנו אחי ואני דירה בירושה מהורינו .בנוסף היתה להם גם שישית דירה נוספת. כרגע אני רוצה לקנות את חלקו של אחי בדירה. הורינו גם הרחיבו והוסיפו לדירה שני חדרים. שאלותי : האם אצטרך לשלם מס רכישה ? האם אחי יהיה פטור ממס שבח למרות שיש עוד שישית דירה? בנוסף מכר דירה לפני שנה ? האם נצטרך לשלם היטל השבחה? אין לנו מסמכים המראים בכמה הורחבה הדירה ?תודה
מדובר בייעוץ פרטני ומורכב, אותו לא ניתן לפרט במסגרת זו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

צהריים טובים אביתר. במקרה של רכישת קרקע אין הבדל במס הרכישה ומס הרכישה הוא אחיד (6%) בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה