לי ולאחי יש שתי דירות, בכל דירה לכל אחד מאיתנו 50%. אנחנו רוצים למכור דירה אחת. האם נשלם מס שבח כאילו כל אחד מאיתנו בעלים של שתי דירות?

שלום רב.
במקרה המתואר יחול מס שבח במכירת הדירה הראשונה.
במכירת הדירה השנייה (ובתנאי ואין דירות נוספות), תוכלו לקבל פטור ממס שבח עבור מכירת דירה יחידה.
מוזמנים לפנות אל משרדנו ונשמח לייצג בעסקה ולחסוך במס שבח כחוק!
בברכה,
עו"ד אושר אלקיים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמי שלום. במקרה בו שילמת את מס הרכישה "ליתר ביטחון" ואז מכרת את הדירה, אתה תקבל את כספך חזרה יחד עם הצמדה וריבית של 4% לשנה. אחלה קופת חיסכון! אם תשלם לאחר 18 חודשים - אתה תשלם עם הריביות והה...
המשך תשובה