שלום,לפני 5 שנים קנינו דירה שנייה וכדי לחסוך מס רכישה רשמנו את הדירה על שם הבת,שהייתה אז בת 20. אנו רוצים להעביר כעת את הדירה על שמנו. מהו מס הרכישה שיש לשלם? האם בתנו תחשב מבחינת החוק כבעלת נכס וזה יגביל אותה בלקיחת משכנתא עתידית?
מס הרכישה הוא להעברה בין קרובים.
לא ניתן לחזות מראש מה יהיו בעתיד ההגבלות על מבקשי משכנתאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום במקרה המתואר הורייך ירכשו דירה שנייה והדירה תיחשב לדירה שנייה עם מס רכישה של דירה שנייה. הם יוכלו להשתמש בהקלה של רוכשי דירה חליפית, ולהצהיר על כוונתם למכור את דירתם הקיימת בהתאם להורא...
המשך תשובה