שלום אני מחזיק ב50% בדירה וקניתי דירה נוספת האם עליי לשלם מס רכישה 8% או שיש אופציה להפחתה אודה לתשובתכם המהירה תודה
מדבריך משתמע שאין בכוונתך למכור/להעביר את זכויותיך בדירה שבה יש לך 50% לכן אין מנוס מתשלום מס רכישה בסך 8%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. מיסוי התא המשפחתי הוא נושא שמחייב בדיקה מקיפה של הקשר הזוגי, המערך הפיננסי, ההצהרות שנעשו למיסוי ופרטים נוספים. עקרונית, אם לקחתם משכנתא ביחד בזמן שאתם בזוגיות (ידועים בציבור), מתגוררים...
המשך תשובה