שלום, נמצא לקראת סיום בניה ומתכוון למכור, הבית הוא היחיד שלי אם המכירה תהיה בפועל בשנת 2014 ולא אחזיק בנכס 18 חודש ממועד קבלת טופס 4, האם אצטרך לשלם מס שבח? כיצד הוא יחושב? תודה רבה
ככל הנראה לפי החוק החדש, ניתן ב-2014 למכור דירה יחידה בפטור ממס שבח.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב אורי. במקרים כמו שלך יש צורך בהסכם מיוחד התואם את כל ההיבטים הנדרשים (התייחסות לחוק המכר, הנחיות הממונה, קבלת אישורים ועוד). מוזמן לקרוא עוד במאמר שהכנתי בנושא: https://elkayamlaw.co.il...
המשך תשובה