שלום,מכרנו דירה בקיץ 2011 , ורכשנו דירה חלופית אך לצערנו עלינו למכור אותה, האם עלינו לשלם מס על מכירת הדירה מאחר ועברה רק שנה מרכישתה? ואם אנו מוכרים במחיר גבוה יותר מסכום הרכישה ,האם יהיה מס על ההפרש?כעבור כמה שנים יהיה אפשר למכור את הדירה ללא מס גם אם אנו מוכרים במחיר גבוה יותר?.זוהי דירה יחידה.תודה!
תוכלי לבקש פטור עפ"י הוראת השעה ולקבל פטור.אם המחיר אינו גבוה ממחיר הרכישה לא קיים שבח ואין מס ולא צריך לבקש פטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גלית במקרים בהם יש מספר דירות ירושה אין פטור מכח הוראות סעיף 49.ב(ה). יחד עם זאת, באמצעות תכנון מס נכון, אפשר לחסוך לא מעט מס שבח - ובמקרים מסוימים אפילו את כל מס השבח! אנו נשמח לעמוד לר...
המשך תשובה