שלום,מכרנו דירה בקיץ 2011 , ורכשנו דירה חלופית אך לצערנו עלינו למכור אותה, האם עלינו לשלם מס על מכירת הדירה מאחר ועברה רק שנה מרכישתה? ואם אנו מוכרים במחיר גבוה יותר מסכום הרכישה ,האם יהיה מס על ההפרש?כעבור כמה שנים יהיה אפשר למכור את הדירה ללא מס גם אם אנו מוכרים במחיר גבוה יותר?.זוהי דירה יחידה.תודה!
תוכלי לבקש פטור עפ"י הוראת השעה ולקבל פטור.אם המחיר אינו גבוה ממחיר הרכישה לא קיים שבח ואין מס ולא צריך לבקש פטור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חביב שלום רב עברת נכס בין בני זוג (מתנה) אכן פטורה ממס רכישה, אך במקרה שלך זה לא יעזור כיוון שאת מס הרכישה החל על הרכישה המקורית מהמשפחה. כל עוד דחיית המס הייתה לגיטימית לפי התנאים שנקבעו, אין דרך ...
המשך תשובה