אנחנו 3 יורשים לירושה הכוללת בית ואנחנו רוצים להעביר את הירושה ליורש אחד. כדאי שלא יחשב כבית נוסף לשאר היורשים איך אנחנו מיידעים את משרד המקרקעין? האם יש טופס שצריכים למלא?
חבל שמתוך חסכנות יתר תגרמו נזק לכולכם - בין אם תפנו אל משרדנו או אל משרד אחר עשו טובה לעצמכם עשו זאת רק באמצעות עוורך דין הבקיא בתחום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לצערי הרב, רמ"י ידועים בקרב עורכי הדין במתן השירות "היעיל" שלהם, ואתם חייבים אותם בשביל לרשום את הדירה על שמך. במקרים כאלה - חשוב לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון ספציפי עם רמ"י - הרבה מאו...
המשך תשובה