שלום אישתי שהיא אזרחית זרה עומדת לקבל בירושה 75% מרכוש המורישה שהיתה בעלת דירה יחדה במשך כ 28 שנים השאלה היא באים ע"פ החוק החדש חייבת האזרחית הזרה במס שבח אף על פי שהדירה מיתקבלת בירושה, ועל פי החוק דירה בירושה היא לא עיסקת נדל"ן,ולכן לא חיבת במסים כלשהם בתודה מראש שלמה חן
השאלה מכילה בתוכה גם תשובה. אם הכותב יודע את התשובה מראש לא ברור מדוע הוא פונה בשאלה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי אורטל מס השבח מחושב לפי סוג הנכס הנמכר (דירה או נכס אחר), ועל פי היבטים אישיים של כל אחד מהמוכרים (דירה יחידה, דירה נוספת וכו`). במקרה שציינת - תלוי כמה דירות יש לכל מוכר. בברכה, עו"ד או...
המשך תשובה