ברשותי דירה אחת (נקרא למס 1) וברצוני לקנות דירה שניה (נקרא מס 2) מקבלן - דירה על נייר. אני מבקש לדחות את התשלום המס רכישה ב12 חודשים מקבלת המפתח מהקבלן. במיקרה שמגיעה מועד קבלת המפתח אני משנה את דעתי ומעדיף להשאיר את דירה מס 1 ולמקור את דירה מס2. ומוכר אותה בפחות מ 12 חודשים. האם עדיין יש צורך בתשלום מס רכישה על דירה שנייה(8%) ?
אופיר שלום, מוטב שתדע מראש מה בדיוק אתה רוצה ובהתאם לכך ניתן יהיה לבצע עבורך תכנון מס. במתכונת כפי שהוצגה על ידך גם אם תחסוך במס רכישה - אתה עלול להיות מחויב במס שבח...בבחינת "יצא שכרך בהפסדך"...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מיכאל שלום רב העברת דירה במתנה היא מעשה אישי במסגרתו הורה מעניק לילד שלו דירה במתנה. בעת ההעברה יש מספר חוקים שחלים, בינהם חוק מיסוי מקרקעין, חוק יחסי ממון, חוק המתנה ועוד. יש הרבה שיקולים שצ...
המשך תשובה