שלום, יש ברשותי דירת מגורים ואני רוצה לקנות עוד דירה נוספת על הנייר, בלי למכור את הדירה הישנה. היתי רוצה לדעת באיזו שלב של הבניה משלמים את מס הרכישה (8%), לפני טופס 4 או בעת שמקבלים אותו.
כחודש אחרי חתימת ההסכם...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הנושאים שציינת מחייבים בדיקה פרטנית של המקרה בטרם ביצוע עסקה במקרקעין. נציין כי בעת ההעברה ללא תמורה יחול מס שבח של דירה נוספת בהקלה של 1/3. במקרה של רכישה יחול מס רכישה מלא של דירה ...
המשך תשובה