שלום רב, יש לי דירה אחת על שמי, בה אני גר. אם ירשתי דירה מאבא שלי על פי צוואה והיא לא נרשמה עדיין על שמי בטאבו, האם אני נקרא בעל דירה אחת או בעל דירה נוספת לעניין מס רכישה? המטרה היא לרכוש דירה חדשה ולמכור תוך 24 חודשים את הנוכחית ולשלם מס רכישה כמו בעל דירה יחידה. מה הדין?? תודה!
אם ירשת דירה וניתן צו קיום צוואה, אתה למעשה בעל דירה נוספת. אתה אמור לחתום על תצהיר לגבי הדירות שבבעלותך, כך שאמנם לא רשומה על שמך כרגע יותר מדירה אחת, אך בבעלותך יותר מדירה אחת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריק שלום במקרה שלך צריך להבין אם מדובר במתנה בעודך בחיים או בהורשה לאחר לכתך. מדובר בשני מקרים שונים לגמרי. חבות המס שתחול עליהם עשויה להיות פטורה, אבל תקופת הצינון שהם יצטרכו לחכות - שונה מ...
המשך תשובה