שלום רב, ברשותי דירה ובכוונתי לרכוש דירה נוספת. בהצהרה הנני מתווכנת לרשום שבתוך 24 חודשים אמכור את הדירה שיש לי היום כך שהדירה שאני רוכשת היא - דירה יחידה. האם לאחר 24 חודשים אוכל להעביר את זכויותיי בדירה לאבי בהעברה ללא תמורה? אודה לקבלת תשובה בהקדם, אפרת.
תוכלי לעשות זאת גם היום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חביב שלום רב עברת נכס בין בני זוג (מתנה) אכן פטורה ממס רכישה, אך במקרה שלך זה לא יעזור כיוון שאת מס הרכישה החל על הרכישה המקורית מהמשפחה. כל עוד דחיית המס הייתה לגיטימית לפי התנאים שנקבעו, אין דרך ...
המשך תשובה