שלום רכשתי דירה לפני כחודש ועקב סיבות מסוימות אני נאלץ למכור את הדירה. אוסיף ואציין שזו דירה הראשונה והיחידה. האם אשלם מס כלשהו? תודה מראש, רועי
תחויב במס שבח. בעקרון אם תמתין לפחות שנה וחצי תהיה פטור. לבחינת אפשרות נוספת תוכל לקבוע פגישת ייעוץ בתשלום ואם בכל זאת אתה מוכרח למכור כעת ייתכן וניתן יהיה לצמצם נזקים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דנה שלום אם בני הזוג נשואים או ידועים בציבור (למעט במקרה של הפרדה רכושית) הרי שאמור לחול על שני החלקים. יש מספר חריגים ותנאים שאי אפשר להתייחס אליהם בלי לדעת את מלוא הנתונים - אבל מה שצוין זה הכ...
המשך תשובה