שלום רב, בניתי דירה לבני מתחת לדירה שלי. ורציתי לשאול האם על הדירה הזו נשלם מס של דירה שניה? (כרגע היא רשומה בעיריה ומשולמים עליה בנפרד מיסים) במידה ויעשו פרפלציה לבניין. תודה.
שלום רב,
עקרונית לא, אם הבנייה על פי התב"ע של הבית ומכוח היתר וזאת מכיוון שלא מתבצעת עסקה/רכישה.
מצד שני ישנם נתונים נוספים שיש לבחון על מנת לתת לך תשובה חד משמעית.
את מוזמנת לפנות אלי.
האמור אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי ואין לו תוקף של חוות-דעת מחייבת. יש להיוועץ באופן פרטני עם עו"ד מיסוי מקרקעין לפני עריכת כל עסקה, ואין האמור לעיל מתיימר להוות ייעוץ משפטי.
הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד, ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.
משרדנו מלווה ומוביל עסקאות רבות במשק, הן מצד הרוכשים והן מצד הקונים.
תכנון מס נכון יכול להקנות פטורים והנחות בסכומים משמעותיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניסים ניקי ממון שלום רב. כן, אתה חייב לדווח על הכנסה זו בטופס 101. השכירות נחשבת להכנסה ממקרקעין (סעיף 1 לפקודת מס הכנסה) ללא קשר לזהות השוכר - בין אם פרטי או חברה. העובדה שהחברה משלמת במקום העובד ...
המשך תשובה