בוקר טוב לכולם. בשנת 2000 רכשתי דירת מגורים והתגוררתי בה למשך 10 שנים עד שהתחתנתי בשנת 2010 ואז רכשתי דירה נוספת מקבלן שאת המפתח שלה קיבלתי לפני שלושה ימים (26.9.2013). האם אני פטור ממס שבח או לא? לא כל כך הבנתי את הפטורים שרשומים בחוק. תודה רבה לכל העוזרים
אם לא מכרת דירה ב-4 השנים האחרונות, תוכל למכור עד סוף השנה בפטור ממס שבח. אם תמכור ב-2014, ייתכן ותחויב במס שבח חלקי, אך צריך לבדוק את הנושא לעומק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה שאותו אתה מציין אתה עלול למצוא את עצמך בבעיות קשות מבחינת היבטי מס. במקרה בו התחייבת למכור את דירתך, עלייך למכור את מלוא זכויותייך בדירה הראשונה. נתקלנו במקרים דומים בהם אנשים ...
המשך תשובה