שלום, האם לאחר ירושת שתי דירות (ע"י מוריש שבבעלותו היו שתיהן), על היורשים לשלם מס שבח בעת מכירתן על שתי הדירות? או רק על אחת מהן (הראשונה שתימכר)? תודה
שלום רב,
ככלל, מוריש שהוריש 2 דירות ליורשיו לא יאפשר ליורשיו למכור את דירות המגורים בפטור ממס בדומה למצב בו היה בחיים ובעל דירה נוספת- גם הוא לא היה זכאי לפטור ממס שבח עם זאת בעזרת תכנון מס ניתן יהיה להנות מפטור ממס שבח במכירת דירה אחת מבין השתיים ולכן מוצע לפנות לקבלת ייעוץ מעו"ד שמתמחה במיסוי מקרקעין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום קובי. תשובה על תאריכים, מועדים ועסקאות לא ניתן לעשות באמצעות הנתונים שהצגת. יחד עם זאת, עקרונית תוכלו למכור את הדירה שבבעלותכם עד שנה ממועד קבלת הדירה מהקבלן - ונתון זה עשוי להשתנות בהתאם ...
המשך תשובה