שלום רב לעורכת הדין ברונו ואודה מראש על זמנך היקר ברשותינו שתי דירות ( האחת נרכשה ב- 1982 והשנייה ב- 2001 ) וזאת לאחר שמכרנו דירת מגורים בפטור ב- 2011. מתי נוכל למכור את אחת הדירות בפטור מלא ואם לא ניתן אז בפטור המירבי ? שוב תודה על ההשקעה והרצון המבורך.
החל מ-2014 לא יהיה פטור מלא כשיש יותר מדירה אחת. בתחילת 2014 המס יהיה מופחת מאוד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום. הפטור הוא למס רכישה ב-0.5%. לא ניתן לדעת אם ניתן לקבל את הפטור נכה בלי לבחון את המקרה עצמו אושר אלקיים עו"ד...
המשך תשובה