לכל אחד מילדי 1/8 דירה מירושה (12.5%). במידה וארכוש דירה והיא תירשם בחלקיות גם על שמם, בהתחשב ב 1/8 שכבק יש ברשותם, עד איזה חלק מצרפי יוכלו להחזיק כדי להינות מפטור עתידי כחסרי דירה ? תודה

שלום רב גידי
בהינתן שתרכשו דירה נוספת, אחוז ההחזקה המקסימלי יהיה 1/3.
יחד עם זאת הנתונים יכולים להשתנות ממקרה ומומלץ להתייעץ באופן פרטני.
עו"ד אושר אלקיים (כלכלן)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי טלי במקרה האמור התשובה לא נמצאת בחקיקה אלא בפסיקה. נקבע שרכישת חלק מסוים מדירה נוספת באותו בניין מהווה השלמה של זכויות באותה דירה. מומלץ לבחון את הנושא לפני ביצוע פעולה משפטית - מוזמנת לפ...
המשך תשובה