שלום רב, הורי מכרו דירה ונדרשו לשלם מס שבח מלא בסכום של כ- 100,000 ש"ח. לציין כי שניהם פנסיונרים, ללא פנסיה (מלבד הביטוח הלאומי) וכן אפוטרופוסים של אחותי הנכה שאף לוקה בפיגור. שאלתי: האם הם אינם זכאים להנחה במס השבח? תודה רבה
שלום רב,
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך קבלת ייעוץ משפטי.
משרדנו מלווה ומוביל עסקאות רבות במשק, הן מצד הרוכשים והן מצד הקונים.
תכנון מס נכון יכול להקנות פטורים והנחות בסכומים משמעותיים.
בכבוד רב,
שמעון האן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב. במקרה בו יש לך חלק הקטן מ1/3 ותרכוש 1/3 בדירה נוספת (שלא באותו בניין), מס הרכישה אמור להיות במדרגות דירה יחידה. מומלץ לבצע עסקה לאחר בדיקת הזכאות ולהימנע מטעויות יקרות! בהצלחה ע...
המשך תשובה