שלום, אני ובן זוגי מחזיקים ב-2 דירות, דירה לכל אחד. שכר הדירה עבור שתי הדירות עולה על הסכום המקסימלי בגינו ניתן פטור. אנו לא נשואים אך אנו ידועים בציבור ויש לנו הסכם זוגיות וחיים משותפים. האם בהתאם לפקודת מס הכנסה אנו נדרשים לשם מס לפי חישוב מאוחד של שכר הדירה או לפי חישוב נפרד.
אם הסכם הזוגיות מגדיר לכל אחד את נכסיו ומייחד את הדירות לכל אחד בנפרד, קיים סיכוי רב שכל אחד זכאי בנפרד להטבה. אני מציעה לפנות בשאילתא לרשויות המס.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

פני אבריטל שלום רב. במקרים של התחדשות עירונית (תמ"א 38/2) יש לבחון ספציפית את הוראות ההסכם. בנוסף, לכל עסקה יש (או חייב שיהיה) יועץ מס מטעם הדיירים שידווח בשם הדיירים. בברכה, אושר אלקיים, עו"ד...
המשך תשובה