קיבלתי מאימי בית ללא תמורה בשנת 2003. גרתי בבית שנים ארוכות והיא הייתה דירתי היחידה. לפני 3 שנים רכשתי דירה נוספת ורק עכשיו הצלחתי למצוא קונה לדירה הראשונה. כיצד יחושב מס השבח לנוכח התיקון שהתקבל בסוף 2013? תודה מראש יוסי
יוסי שלום
המיסוי יהיה מיסוי לינארי.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי גבי מה שלומך? אין קשר בין מטרת הפורום ובין השאלה. יחד עם זאת, מכירת דירה מקבלן בטרם קבלת טופס 4 היא עסקה מורכבת במיוחד. ברוב המקרים פונים אלינו לקוחות בעקבות בעיות שנוצרו בהסכמים של עורכי...
המשך תשובה