שלום רב, לפני כחודשיים רכשתי מגרש שמיועד לבניה צמוד קרקע דרך מכרז של מנהל מקרקעי ישראל. כל התשלומים שולמו כולל הוצאות הפיתוח. המגרש הזה הינו הנכס הראשון שרכשתי והיחיד שנמצא בבעלותי. ברצוני לדעת האם במידה וארצה למכור את המגרש האם אצטרך לשלם מס שבח על הרווח בין מחיר המכירה למחיר הקנייה? כמו כן האם בנוסף למס השבח יחול עלי תשלום של מס מכירה? והאם ידרש הטל השבחה? תודה רבה.
איתי שלום
מכירת מגרש שאינו מבונה מחייבת במס שבח. בכדי לבחון את שאר שאלותייך יש צורך בפרטים ומידע על המגרש, על זכויות הבנייה שלו וכיוצ"ב.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לרוב עסקאות מופיעות לאחר חודשיים שלושה. אם זה לא עולה לאחר התקופה הזאת - צריך לבחון את פרטי הדיווח לעסקה - לעיתים פרטי הגוש חלקה משתנים ואז העסקה לא תופיע באתר רשות המיסים. בהצלחה!...
המשך תשובה