גיסתי רכשה דירה מתוך כוונה למכור את דירתה הנוכחית. ולכן שילמה חלק קטן ממס הרכישה הנדרש אם הייתה זו רכישה של דירה שניה להשקעה. בעקבות הקורונה החליטה לא למכור את דירתה הראשונה אלא את החדשה. האם היא נדרשת לשלם את יתרת המס רכישה בטרם ביצוע המכירה? בסוף נשארת עם דירה יחידה. תודה
היא הפכה את היוצרות - ומה שיקרה הוא שהיא גם תחויב במס רכישה מלא בגין רכישת דירה שנייה וגם במס שבח בגין מכירתה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניסים ניקי ממון שלום רב. כן, אתה חייב לדווח על הכנסה זו בטופס 101. השכירות נחשבת להכנסה ממקרקעין (סעיף 1 לפקודת מס הכנסה) ללא קשר לזהות השוכר - בין אם פרטי או חברה. העובדה שהחברה משלמת במקום העובד ...
המשך תשובה