שלום רב ביום 9.3.2011 חתמתי על הסכם לרכישת דירה שנייה בעלות 1,010,000 ש"ח. שילמתי מס רכישה, על דירה שנייה, בסך 50,617 ש"ח. ביום 1.1.13 חתמתי על הסכם למכירת דירתי הראשונה (חלפו שנה ו-9 חודשים). האם אני זכאי להחזר מס רכישה ? תודה
כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום גדי. הכלל המשפטי החשוב ביותר הוא שתכנון עושים מראש. אם אתה מתכנן לחסוך במס, עלייך לעשות זאת עוד בטרם חתימת ההסכם, ולערוך את ההסכם בצורה שתאפשר לך לשלוט על הנכס הנמכר, ותוך שמירה על זכויותיה...
המשך תשובה