שלום רכשתי דירה נוספת יד שניה , והצהרתי כי אמכור את הדירה בבעלותי תוך 18 חודשים , מכיוון ששוק הדיור די קפוא בתקופה האחרונה אינני מצליח למכור את הדירה ותקופת 18 החודשים עומדת להסתיים ואז יהיה עלי לשלם מס רכישה מוגדל + ריבית. מספר שאלות: האם ניתן להעביר את הדירה במתנה בין האחים שלי שלכול אחד יהיה שליש ככה זה לא יחשב שיש להם דירה נוספת? אם להורי יש 2 דירות (רשומות על שניהם ביחד) האם אני יכול להעביר את הדירה שלי כמתנה לאימי בלבד ? האם זה פתור ממס מכירה? האם זה יחשב לה דירה שלישית?
העברה ללא תמורה אפשרית אם כי בנתונים שאתה ציינת וכפי שאתה רוצה לבצע זאת - לא מומלץ, לייעוץ מסודר תמורת תשלום קטן שיחסוך לך כסף רב ועגמת נפש תאם פגישה במשרדנו.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. המקרה שלך מעניין מאוד מכיוון שאם עושים דברים בצורה נכונה - בן הזוג ללא הדירות בהחלט יכול לרכוש דירות עם מס רכישה של דירה ראשונה! יחד עם זאת במקרים רבים בני זוג "הורסים" את הקייס ולכן מו...
המשך תשובה