שלום רב, מכרתי חלק שלי בדירה שקבלתי בירושה 1/8 מהדירה לפני חצי שנה. קבלתי פטור בגלל שלא מכרתי 4 שנים. עכשו אני רוצה למכור את הדירה שאני גרה בה. אני יכולה לבקש עוד פטור? כזה של דירת מגורים? או שאני צריכה לחכות עכשו 4 שנים או שנה ושמונה חודשים? כל אחד אומר לי משהו אחר, תוכל לאמר מה באמת אפשרות לפטור אם בכלל? תודה
עליך להמתין 4 שנים ממועד הפטור הקודם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ד.כ. שלום רב. פסק דין בפני עצמו אינו יוצר הכנסה חייבת, אלא מהווה אישור משפטי לזכות קיימת. ההכנסה נוצרת בעת התממשותה בפועל - כלומר, בעת קבלת התשלום או המימוש. עם זאת, ישנם מקרים מורכבים שבהם תזמון ה...
המשך תשובה