שלום. יש לי 1/8 דירה (12.5%). אני רוצה לרכוש עם שותפים חלק בדירה , והחלק שלי יהיה 20%. האם אני אצטרך לשלם מס רכישה ? האם סך החלקים 32.5% נחשבים לדירה לפי חוק המקרקעין ?

נועם שלום.
אני מבין שהשם השני שלך הוא בטח גדי כי זאת אותה שאלה כמו זאת שעניתי עליה.
ראה התשובה בשאלה שם.
בהצלחה!
עו"ד אושר אלקיים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

עמי שלום. במקרה בו שילמת את מס הרכישה "ליתר ביטחון" ואז מכרת את הדירה, אתה תקבל את כספך חזרה יחד עם הצמדה וריבית של 4% לשנה. אחלה קופת חיסכון! אם תשלם לאחר 18 חודשים - אתה תשלם עם הריביות והה...
המשך תשובה