שלום רב במידה ומכרתי דירה פעם ראשונה בחיי לפני שנתיים כשלא התגוררתי בה כלל ובנוסף לאחר שנה וחצי מכרתי דירה פעם שניה כאשר גם בה לא התגוררתי כלל כאשר כל הזמן אני בעלים של דירה אחת ויחידה לא משלם שבח ולא מס קניה ובמקביל גר בשכירות, המכירות בוצעו כי שולם סכום גבוה ממחיר הקניה במקביל לחוסר שביעות רצוננו להכנס ולגור בדירות האם רשות המיסים או מעמ או כל רדות אחרת יכולים לפנות אלי בעתיד בדרישות לתשלום מיסים מסוימים מתוך טענה שמדובר במשלח יד למרות שמדובר רק בשני פעמים שנפרסו על התקופה הנ"ל?
לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מרקו אלון צהריים טובים. בהתאם להגיון כלכלי סביר - עדיף לך לקבל שתי דירות מאשר דירה אחת, שכן שווי מ"ר של דירה קטנה גבוה משל דירה גדולה. כמו כן, התמורה תחושב לפי כל דירה ולא יחדיו. יחד עם ז...
המשך תשובה