ב-15/5/14 נתתי דירה במתנה לבני , לפי סעיף 62,כאשר שנה חצי לפני כן רכשתי דירה,כך שבנקודת זמן מסוימת היו בבעלותי 2 דירות ,העברת הנכס לבני פטרה אותי ממס רכישה של הבית בו אני גר,, בני חושב למכור את הבית בו הוא גר ( קיבל אותו ממני במתנה), ולרכוש בית במקום אחר ( הוא חייל), האם בגין מכירת הבית שבבעלותו שאותו קיבל במתנה לפני שנה ע"פ סעיף 62 ,הוא יחוייב במס שבח? במידה וכן האם ניתן להמיר את זה בפטור שאני ( המעביר של הבית) ,יחוייב על הבית שלי במס במידה ואמכור אותו בתקופה הפחותה מארבע שנים? אודה לתשובה בעניין תודה , יעקב
סביר להניח שבנך לא יקבל פטור שכן טרם חלפה תקופת הצינון. אינך יכול להמיר פטורים בינך ובין בינך הבגיר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. במקרה המתואר אתה עשוי למכור את הדירה בהפסד ריאלי שכן עלויות הרכישה לרבות הצמדה וההוצאות הנוספות עשויות להיות גדולות מ-3,000,000 ש"ח. אם זה אכן המקרה אתה עשוי שלא לחוב במס שבח. מוזמן...
המשך תשובה