שלום רב אנו שני אחים, לאחי יש דירה אחת בבעלותו כ-10 שנים (שלא התקבלה בירושה) וכעת הוא קונה דירה נוספת ורוצה להעביר אלי ללא תמורה את הדירה הקיימת שלו, האם נצטרך לשלם מס שבח? להבנתי בוטל הפטור ממס שבח בהעברה ללא תמורה בין אחים, אבל האם ניתן להשתמש בפטור ממס שבח של דירה יחידה ובמקביל גם לשלם מס רכישה מופחת של העברה בין אחים? תודה
בהעברת דירה ללא תמורה לא ניתן להשתמש בפטור של דירה יחידה...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום. רכישת דירה מקבלן בפינוי בינוי יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשדרוג רמת החיים והרווחה הכלכלית. לעניין המיסוי - מדובר בחישובי מס מורכבים שצריך שעו"ד מטעמך יבחן בטרם ההתקשרות על מנת לבחון ...
המשך תשובה