ברשותי דירת מגורים, ומשנת 2015 גם שליש מדירת מגורים נוספת. הנני מעוניינת למכור את דירת המגורים שבבעלותי המלאה (בשווי 1.6 מליון שח בערך). האם אני זכית לפטור ממס שבח ? והאם לצורך מס רכישה, הואיל ובבעלותי שליש דירה נוספת, מדרגות המס לא יהיו של דירה יחידה אלא של דירה נוספת? לתשובתכם אודה!
הינך זכאית לפטור ולמס רכישה של דירה יחידה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום רב. 1. מס רכישה יהיה 1/3 מ-8%. 2. ניתן לבצע העברה לילדייך הבגירים ואם זו דירתם היחידה אז מס הרכישה יהיה לפי דירה יחידה 3. העברת דירה לקטין דורשת את אישור בית המשפט, כנראה לא תהיה אפשרית...
המשך תשובה