שלום אני קונה דירה שהיא דירתי היחידה.. לאשתי דירה שנרכשה לפני נישואינו. שתי שאלות לי: אם ארשום את הדירה על שמי, כמה מס רכישה אצטרך לשלם? אם ארשום את הדירה ע"ש 4 ילדי (25% כ"א) האם בבואם לקנות דירה תחשב זו שהעברתי אליהם כדירה נוספת? לביתי יש כרגע דירה. האם רישום 25% מדירתי על שמה יחייבה במס רכישה? תודה מראש, חנוך.
שאלת כבר ועניתי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום מרום שלום רב. בעת מכירת דירה שהתקבלה במתנה, מועד וסכום הרכישה הנם אלה של המעביר. כלומר תשלום מס השבח הוא גם עבור התקופה שלפני קבלת הדירה. אם אתה עומד בפני מכירת הדירה, אתה מוזמן לפנות אל...
המשך תשובה