שלום, אני מתעניין ברכישת נכס שעתיד ללעבור פינוי בינוי בשנה הקרובה. השאיפה היא למכור את הדירה לאחר סיום הבנייה. אין ברשותי דירת מגורים (גרים בשכירות...) ברור כי ברוב הזמן הדירה לא מאפשרת מגורים, ולכן השאלה היא האם התקופה נחשבת לפטור וניתן למכור מיד עם סיום הבנייה, או שמע יש לחכות 4 שנים מקבלת טופס 4 לאחר סיום הבנייה?
אם זו תהיה עדיין דירתך היחידה, תוכל למכור אותה לפי פטור דירה יחידה. הפטור של אחת ל-4 שנים מתבטל ב-2014.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. על מנת לענות על השאלה יש צורך לדעת האם יש בבעלותך דירה נוספת מעבר לדירת הירושה. במקרה בו אין ברשותך דירה נוספת, ניתן יהיה לקבל מס רכישה של דירה יחידה עבור המחצית שנרכשת מאחותך. כמו כן, ...
המשך תשובה