אישתי קיבלה במתנה דירה לפני שנה וחודשיים עכשוו אנו רוצים למכור את הדירה ואומרים כי צריך לשלם מס שבח אנו בבעיה כי רכשנו לפני חצי שנה דירה ורצינו לשכן את אמא של אישתי אצלנו מאחר שהיא לא יכולה להשאר לבד מה עושים הזמן המתנה לא הייתה ברשותנו דירה ולא מכרנו או קנינו נכס ב30 שנה האחרונות בתודה משה
אם הדירה התקבלה במתנה מהורה והתגוררתם בדירה, תקופת הצינון היא שנה. אם לא התגוררתם בדירה, עליכם להמתין 3 שנים עד למכירת הדירה, אחרת תחויבו במס שבח
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי מוטי במקרה בו מוכרים דירה שהושכרה, יש להפחית את הפחת בשווי הדירה - מה שמעלה את מס השבח הצפוי. בכדי להימנע מטעויות לא רצויות - אנו ממליצים לערוך את החישוב מראש כדי להימנע מטעויות יקרות. בב...
המשך תשובה