שלום רב, לי ולאחותי יש דירת ירושה מאימי, יצוין כי אימי עדיין בחיים עד 120. רציתי לדעת מה קורה במקרה שאני מוכרת את חלקי בדירה לאחותי (מכר פנימי) האם יש מס ירושה? אודה מאוד לתשובתכם.
אם אמך עדיין בחיים, הדירה היא בבעלותה ולא הועברה לבעלותך, כך שלא ברור לי כיצד תוכלי למכור אותה. אם את מתכוונת למכור לאחר שתירשי את הדירה, תצטרכי לקבל את הייעוץ כשהנושא יהיה רלוונטי בהתאם לחוק שיהיה קיים באותו מועד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שרה מגדלביץ שלום ניתן לבצע את התהליך אבל יש לבחון מספר היבטים שיכולים לסייע בהיבטי המס השונים בצורה משמעותית, ולחסוך מאות אלפי שקלים. מוזמנים ליצור עם משרדנו קשר ונשמח לסייע! בברכה, אושר אלק...
המשך תשובה