שלום ותודה מראש לפני שנתיים מכרתי דירה ב750000 שח לאחר מכן קניתי דירה במליון מאה ושישים שח מיכוון שהיה לי חצי דירה נוספת על שמי התחייבתי למכור אותה ואכן העברתי אותה ללא תמורה לביתי כרגע יש על שמי דירה אחת. אני רוצה למכור אותה והמחיר מליון וחצי האם עלי לשלם מיסים ? תודה רבה
אין מספיק נתונים בכדי לייעץ לך. עלייך לקבל ייעוץ אישי ופרטני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בנימין שלום. בעולם המשפט אין כמעט את המונח "תמיד" או "בדרך כלל". במקרה המתואם, אם קיבלת דירה ממישהו שאינו נחשב לקרוב, יחול מס שבח במכירה, אלא אם קיים פטור אישי (49ב2). המס ישולם כאשר נכנסים בנעל...
המשך תשובה