בבעלותי בית פרטי עם זכויות בנייה. אני מחזיק בו פחות מ 18 חודשים. לכן אני לא זכאי לפטור עבור דירה יחידה. קבלן מציע שאמכור לו חלק מהבית עם האדמה והוא יבנה בניין ויתר לי דירות. האם זה אומר שאין לי פטור אחר ויעשו לי חישוב מס על הרווח לפי ליניארי או לפי 25% ?
מדובר בעסקת קומבינציה ונושא המיסוי שונה ומורכב מדירת מגורים רגילה. נדרש ייעוץ נרחב יותר, אותו לא אוכל לבצע במסגרת ראשונית זו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

גדי שלום רב. במקרה בו יש לך חלק הקטן מ1/3 ותרכוש 1/3 בדירה נוספת (שלא באותו בניין), מס הרכישה אמור להיות במדרגות דירה יחידה. מומלץ לבצע עסקה לאחר בדיקת הזכאות ולהימנע מטעויות יקרות! בהצלחה ע...
המשך תשובה