לא הוכנס סעיף שסכום הפיצוי יהיה נטו ועל מנת לקבל סכום הפיצוי אנו אמורים להגיש דוח' למס הכנסה ורק לאחר מכן לקבל את הפיצוי העו"ד מחכה שאנו נעשה את העבודה על מנת שיקבל את סכום העמלה מדובר בסכום של 43 אלף שח' אשר קיבלנו עד עכשיו רק כ10 אלפים שח' שמתוכם העוד גבה 20%
מה השאלה ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אריה שוורץ שלום. השווי של הדירה נקבע כשווי של דירה "ברכישה של מוכר מרצון לקונה מרצון בתנאי שוק". כלומר - כמה היו משלמים על דירה דומה אם היית מוכר את הדירה ולא מעביר ללא תמורה. ההגיון הוא פשוט...
המשך תשובה