שלום לעו"ד הנכבדה ותודה ! בשנת 2013 מכרתי דירה בפטור . כעת , אני מעוניין למכור דירתי הנוספת והיחידה . מה מצבי בהקשר למס השבח החדש ? רוב תודות !!
זכאי לפטור מי שהיתה בבעלותו דירה יחידה ביום 1/1/2014 ולא השתמש בפטור 18 חודשים לפני המכירה.
אם מכרת בשנת 2013 דירה בפטור אינך זכאי לפטור בשנת 2014 אלא תחויב במס לינארי. ביכולתך להקטין את המס ע"י ניכויים מותרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אברהם שלום רב מדי סוף שנה רשות המיסים חוככת בידיה וחושבת על גזירות שנועדו להכניס כסף למדינה. השנה עלה למוקד מס רכוש. המס אמור להיו מחושב לפי שווי הוגן. אם הקרקע חקלאית - התשלום הוא נמוך מאוד. ...
המשך תשובה