ע"פ חוק המיסוי במידה ואני מחזיק בפחות מ33 אחוז של דירת מגורים אני עדיין יכול לרכוש דירה כדירה יחידה. אם אני מחזיק במספר דירות כך שבכל אחת מהדירות החלק שלי הוא נמוך מ33 אחוז האם אני עדיין נחשב חסר דירה?
כן, עד לגבול שבו תחשב בעיני רשויות המס עוסק בנכסים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

תומר שלום במקרה המתואר הורייך ירכשו דירה שנייה והדירה תיחשב לדירה שנייה עם מס רכישה של דירה שנייה. הם יוכלו להשתמש בהקלה של רוכשי דירה חליפית, ולהצהיר על כוונתם למכור את דירתם הקיימת בהתאם להורא...
המשך תשובה