שלום עו"ד אירית ינקוביץ, אני ואישתי קנינו דירה ראשונה חדשה מקבלן, וקיבלנו את המפתח אליה לפני כחצי שנה ומאז היא מושכרת לדייר. כעת אנו מעוניינים למכור את הדירה ורצינו לדעת האם אנו זכאים לקבל פטור ממס שבח? תודה רבה!
טרם חלפו 18 חודשים מיום קבלת המפתח לפיכך אין פטור ממס שבח אף מבלי להיכנס לעניין העובדה שהדירה הושכרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. הנושאים שציינת מחייבים בדיקה פרטנית של המקרה בטרם ביצוע עסקה במקרקעין. נציין כי בעת ההעברה ללא תמורה יחול מס שבח של דירה נוספת בהקלה של 1/3. במקרה של רכישה יחול מס רכישה מלא של דירה ...
המשך תשובה