קניתי דירה ב 20.9.10 מחיר 1575000 רוצה למכור ב1.12.14 במחיר 1720000 לא הייתה דירה בעבר ולא מכרתי אף פעם דירה. האם יש לי פטור ממס שבח? אם אקנה דירה חדשה תוך שנה האם מס הרכישה יקטן?
שלום ענת
אם התגוררת בדירה 18 חודשים לפחות וזו דירתך היחידה את זכאית לפטור.
אם תרכשי דירה אחרת לאחר מכירת דירתך תהיי זכאית למס רכישה מופחת.
מובן שהכל תלוי בבדיקה מקיפה של הנתונים.
בברכה
אירית ינקוביץ, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נורית שלום. רכישת דירה מקבלן בפינוי בינוי יכולה להיות הזדמנות מצוינת לשדרוג רמת החיים והרווחה הכלכלית. לעניין המיסוי - מדובר בחישובי מס מורכבים שצריך שעו"ד מטעמך יבחן בטרם ההתקשרות על מנת לבחון ...
המשך תשובה