שלום רב, ברשותי רבע מגרש שנקנה ע"י קרוב משפחה ב 1930. התארגנה קבוצת קנייה שרוצה לקנות את חלקי. יוקמו בניינים ועפי דו"ח שמאי כ 9 דירות "שייכות" לי. ברצוני לברר כמה מיסים אצטרך לשלם אם אחליט למכור את חלקי. כיצד מבררים זאת? תודה.
מגיעים למשרדי עם כל המידע ומתחילים בטיפול רציני ויסודי כך שהיתרה שתיוותר לך בסופו של הליך תהיה מקסימלית. עלייך לערוך בדיקות בטרם עריכת החוזים אחרת את עלולה להיקלע למסלול שאינו רצוי מבחינת המיסוי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

חביב שלום רב עברת נכס בין בני זוג (מתנה) אכן פטורה ממס רכישה, אך במקרה שלך זה לא יעזור כיוון שאת מס הרכישה החל על הרכישה המקורית מהמשפחה. כל עוד דחיית המס הייתה לגיטימית לפי התנאים שנקבעו, אין דרך ...
המשך תשובה