בבעלותי 2 דירות. ברצוני להעביר את אחת הדירות בהעברה ללא תמורה ל-3 ילדיי בחלקים שווים כשלכל אחד מהם יש דירה אחת בבעלותו כך שלאחר ההעברה כל אחד יהיה בעל דירה ושליש. האם הם יהיו זכאים לפטור ממס שבח במידה וירצו בעתיד למכור את הדירה שבבעלותם? (לא את השליש דירה) כלומר- אם הם בעלי דירה ושליש דירתם עדיין תיחשב כדירה יחידה לצורך קבלת פטור ממס שבח בזמן מכירתה?
בהנחה שלא יתמנה שר אוצר שישנה את זה כך שמה שנוהג כיום יהיה תקף גם בעתיד התשובה היא כן.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רז שלום רב. חוזרי מיסוי מקרקעין לא עומדים על ההבדל בין שני המועדים לכן כדאי ללכת לפי המאוחר מבין השניים. יחד עם זאת חשוב לשים לב שקיימים 2 סוגים של טופס 4 - אחד למערכות ואחד לאכלוס - וכדאי לא ל...
המשך תשובה