בבעלותי דירה, מכרתי דירה קודמת בפטור לפני כשנתיים. אני עומד לקנות 20% מדירה נוספת. לעניין מס רכישה - האם אני נחשב כבעל דירה נוספת או כבעל דירה יחידה בקניית החלק הדירה שאני קונה. לעניין מס שבח- בהנחה שהדירה שרכשתי (20%)תימכר בעוד שנה,האם אני אצטרך לשלם מס שבח או שאהיה פטור כי זו לא נחשבת דירה שנייה?
כשתרכוש דירה נוספת תחשב כמי שרוכש דירה נוספת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דניאלה שלום רב. היות ויש זכויות בניה נוספות, יש לשלם היטל השבחה בעת מימוש הזכויות, ועל כן עשוי לחול מס שבח. לעניין הסכמת השכנים - עצם ההסכמה לא מחייב תשלום מס שבח, אבל יש לבחון זאת בהתאם למסמכי ...
המשך תשובה