בבעלותי דירה, מכרתי דירה קודמת בפטור לפני כשנתיים. אני עומד לקנות 20% מדירה נוספת. לעניין מס רכישה - האם אני נחשב כבעל דירה נוספת או כבעל דירה יחידה בקניית החלק הדירה שאני קונה. לעניין מס שבח- בהנחה שהדירה שרכשתי (20%)תימכר בעוד שנה,האם אני אצטרך לשלם מס שבח או שאהיה פטור כי זו לא נחשבת דירה שנייה?
כשתרכוש דירה נוספת תחשב כמי שרוכש דירה נוספת
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. יש לבחון את המקרה באופן ספציפי. התשובה העקרונית היא שעשוי להיות תשלום של מס רכישה עבור דירה שנייה (8%) במקרה של רכישת דירה להשקעה. נדרש ייעוץ פרטני לנושא. בהצלחה! עו"ד אושר אלקיי...
המשך תשובה