מעוניינים לדעת אם אפשר לקבל פטור או יש צורך לשלם מס שבח במכירת דירה שהיא בערבות חוק מכר כעת היא בהליך בנייה תמא פירוק ובנייה מחדש , ובעלת הזכות רוצה למכור לי את הנכס האם היא תצטרך לשלם דמי מס שבח או פטורה מזה ?... בבקשה תשובה מהירה , טובה
לא ברור האם הדירה היא דירתה היחידה? האם זו דירת מגוריה ? האם יש שבח? מה מצב ההשבחה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

א. עכ שלום רב. חוק מיסוי מקרקעין חוקק לאחר התקופה האמורה, אך יש התייחסות למס רכישה בטרם התקופה הזו (מס רכישה/שבח מנדטורי). בברכה, עו"ד אושר אלקיים...
המשך תשובה