שלום!! האם קניית דירה על הנייר, לדירה שתימסר עוד שלוש שנים, נחשב לרכישת דירה ראשונה מרגע חתימת החוזה?זאת אומרת, אם במשך השלוש שנים, נרכוש דירה נוספת, נשלם על הדירה הזאת מס רכישה, ולא על הדירה מהקבלן?
הדירה על הנייר שרכשת היא דירתך הראשונה, ואם תרכוש דירה נוספת תחוייב במס רכישה של 8% מהשקל הראשון...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אושר אלקיים משרד עורכי דין
055-4533054
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב. לצערי הרב, רמ"י ידועים בקרב עורכי הדין במתן השירות "היעיל" שלהם, ואתם חייבים אותם בשביל לרשום את הדירה על שמך. במקרים כאלה - חשוב לבחור בעורך דין שיש לו ניסיון ספציפי עם רמ"י - הרבה מאו...
המשך תשובה